Monday, January 11, 2010

Macam-macam hal.....jom tengok

Salam tahun baru....2010... Lama tak update blog minta maafle sebab banyak perkara yang perlu dilakukan akhir2 ni.Baru lepas kenduri kahwin anak buah n kenduri akikah untuk anak bongsu ku...,persediaan anak2 ke sekolah laie,meraikan majlis anugerah akedemik anak2 dan juga kakak yang balik bercuti semester dari Australia, tapi yang sedihnya awal tahun ku dimulai dengan kematian mengejut saudara ku Allahyarham Muhammad (Pelajar dari Yayasan Sofa NS) kerana kemalangan....Alfatihah..amin...

Banyak juga benda baru aku nak update..cerita fasal kenduri kahwin aritu..aku sponser baju flower girl (jahit sendiri tu) tapi ala2 kemelayuan (mcm nasyid lak)... Yang syoknye budak2 yg jadi flower girl tu termasuk satu2nye anak perempuan aku, senyum sampai ke telinga. Cantik! katanye. Make up pula sponser dari anak buah suamiku Alin yg kerja kat KL Tower. Alhamdullilah semuanye berakhir dgn gembira dan kepenatan.  
Salah seorang anak lelaki aku yang berbaju merah n anak perempuan aku no 2 dari kiri..(yg tertunduk malu tu...)



Yang berkebaya merah tulah Alin. (Tema pengantin aritu merah, sbb tu semua berbaju merah sampaikan wan pun berbaju merah tapi tudung oren lak..)

Bab hidangan untuk pengantin pun aku hulurkan tangan tapi tak sempat nak shoot, so..takdelah gambar. Hantaran aku gubah sireh junjung, sbb si Ain(pengantin) nak simple je so aku pun buat simple jeler...tapi suami aku  yang shoot gambar...inilah hasilnya..




 Okey ..renung2le kata2 perangsang ini utk panduan hidup kita bersama..

Sahabat yang beriman ibarat mentari yang menyinar. Sahabat yang setia bagai pewangi yang mengharumkan. Sahabat sejati menjadi pendorong dan sahabat yang berhati mulia membawa kita ke jalan kebenaran (Allah)

Salam                                                                                

0 comments: